14 Dages Returret
Det betyder du kan returnere dine vare i 14 dage fra ordredato, og få tilbage betalt dine penge når pakken er tilbage ved os, og vi har tjekket alt i orden. Husk fragten som brugt til få pskken ud og retur retuneres ikke, så det fratrækkes prisen. Du skal have kontaktet os inden vare/varene sendes tilbage til os. Retur/fragten som brugt til få varen sendt tilbage betales ikke. Du kan bytte dine vare så længe varens stand er i orden i forhold til vores betingelser "læs betingelser Nedenunder". Samt de to øvrige punkter er opfyldt. Ved bytning i vores butik skal man medbringe bevis seddel som man får sendt på mail, når man har aftalt det med webshop (I Chatten), ellers tages vare ikke imod i butikken uden det bevis.
INGEN PRISGARNTI
Returnering/Ombytning
Hvis du ønsker at fortryde dit køb. Skal du give os besked og du har 14 dage til at returnere dit køb. Du hæfter selv for udgifter til returnering returfragten og fragt til sende tilbage betaels ikke. Du har ansvar for pakken og pakkens stand, samt skader under fragten til vi modtager den.
Varens Stand Ved Returnering
Hvis varen har mistet værdi, hvis varen er blevet brugt uhensigtsmæssig og bærer præg af at den er brugt (Mærker skal blive på varen ellers byttes varen ikke). hvis embellage har været brudt forringer det retur prisen (gælder også foder,godbid,hø og andet) Dette gælder også ved lugtgener f.eks. af røg.Kan du kun få en del af købssummen tilbage i nogen tilfælde ingenting hvis varen ikke kan sælges igen . Den originale emballage skal være der, og ikke ødelagt eller brudt, Vare der er blevet vasket, og fået skade eller en syning skade tages ikke retur. Vare der er blevet bidt i eller på anden måde fået skade som er påført af dyret eller ejer tages ikke retur.
Det er dig frit for, hvordan og med hvem du sender varen retur. Dog skal denne sendes direkte til vores adresse.
INGEN BIDEGARNTI OG INGEN GARNTI PÅ VASKET VARE
Tilbagebetaling Af Køb
Fortryder du dit køb inden 14 dage, får du pengene retur - Hvis varen er værdi forringet fra trækker vi det beløb du hæfter for. Du får pengene retur når varen er tilbage på vores lager. Du hæfter selv for returfragt og fragten som brugt til sende varene refunderes ikke da varen har været sendt.
Hvis Du Har En Defekt Vare/Forkert vare
Send en mail til kundeservice på kaeledyrsshoppen10@gmail.com Vedhæft billeder, dit ordrenummer samt en grundig beskrivelse af fejlen. Du skal ikke sende produktet retur, med mindre du er blevet bedt om det. For yderligere deltaljer Gå til punktet REKLAMATION nederst på siden.
Ved Forkert Vare tilsendt
Modtager men uheldigvis en forkert vare skal vi have besked på mail inden for 1-3 dage fra hentning af pakken, for du kan modtage gratis omombytning.
Sker meddelsen efter 3 hverdage må vi nægte betale retur fragten/ombytning, og køber skal selv betale retur fragten, regler for ordren køre under normale bytte regler
Se længere oppe reglerne
Ved afhentning i butikken/bestilling til butikken
- Ved bestilling kan man først afhente sin ordre når man modtager en sms når ordren klar til hentning ikke før ( man kan ikke bestille i butikken, og få det med samme)
- Tilbuddene på webshoppen gælder ikke i fysiske butikkere og omvendt
- Har man bestilit over webshoppen ønsker retunere varene, gælder webshoppens bytte regler. MAN SKAL kontakte webshoppen inden man kan aflevere i butikken (ellers må butikken nægte modtage bytte varen hvis ikke givet besked fra webshopen inden)
- Ved afhentning i butikken pålægges et hånterings gebyr på 19kr
Hvis Du Nægter Modtagelse Af Pakker
Du må gerne nægte at modtage din pakke eller undlade at afhente den inden Fragt Firmaets henlæggelses frist, der er 8 dage fra afsendelse. Du skal dog være opmærksom på, at vi i så fald fratrækker 99,00 kr., hvilket modsvarer firmaets returhåndteringsgebyr. Vi anbefaler derfor, at du modtager pakken og selv sender den retur.
Vi Ombytter Ikke Vare
Vi kan desværre ikke tilbyde regulær ombytning af din vare, med mindre vi har begået en fejl, og sendt dig en forkert vare.
Hvis du ønsker at ombytte din vare til en anden, skal vi bede dig lægge en ny ordre på det du ønsker i stedet. Du returnerer den oprindelige vare til os, hvorefter vi behandler den i henhold til ovenstående returregler.
Du hæfter dog selv for de udgifter der er forbundet med at varen sendes retur til os.
Vare Ikke Kan Returneres
Grundet gældende veterinærregler og sundhedshensyn er der ikke returret på produkter, hunden, kat, gnaver, fuglskal indtage samt loppemidler. Dette gælder alt foder og godbidder, gnaveben, naturben, fodertilskud, grus, hø, sand, bundstrøelse loppemidler, calm pasta , zoolac og lignende.
Varer der har været i månedskasserne eller restkasser, samt nedsatte restvarer med mere end 20% tages ikke retur
Forhånds ordre der laves til kunder efter speciel bestillinger tages ikke retur, da ordren er lavet efter kundens ønske og ikke vare der normalt er pålager eller antal.
Ordre der over 14 dage gammel fra ordre er lagt ved os, og ikke opfylder retunering med kontaktning af retunering og varenes stand
Henter du ikke din pakke fra pakkeshop og pakken kommer retur til os, hæfter du selv for de omkostninger der er forbundet med at pakken kommer retur til os.
Følgende huskeregler skal overholdes ved returnering:
- Varen skal returneres i original og salgsbar stand
- Varen skal sendes direkte til vores adresse med omdeling! Pakker sendt til pakkeshops eller postbutikker vil ikke blive afhentet og vil således gå retur til dig igen.
- Man skal have kontaktet os via mail inden man sender en vare/varene retur til os ellers har vi lov til nægte at modtage pakken eller varene
- Varene kan ikke retuneres hvis gået over 14 dage fra ordre oprettet
- Varen må IKKE sendes med DAO, hvis den er for stor til en postkasse!
- Vedlæg din faktura sammen med varen.
- Vedlæg tydelig instruktion om grund til returnering
Når vi har modtaget din returvare, refunderer vi varens beløb og ikke fragten/returfragten og hvis forringelse i form af emballageneller andet trækkes det fra vi sender dig en e-mail med en besked om dette.
Påregn en behandlingstid på op til 7 hverdage.
Foderprodukter, snacks, hø, grus,sand, loppemidler ol. af alle slags kan ikke returneres grundet gældende regler fra veterinærstyrelsen og Lægemiddelstyrelsen. Graverede navneskilte, samt specialbestillinger kan desværre ikke returneres.
HUSK! Din returvare skal sendes til Butikken Kæledyrsshoppen Storegade 72 6670 Holsted
(Returvarer modtages kun på denne adresse, og altså ikke i pakkeshops eller postbutikker).
Husk nogle vare er for store eller tunge og skal derfor sendes med fragtmand
Hvordan Sender Jeg Vare Tilbage
Det er dig frit for, hvordan du sender varen til os. Dog skal varen sendes direkte til vores adresse og ikke til en pakkeshop el. Vi fraråder brugen af brevforsendelser og DAO, da disse IKKE kan spores, og således ikke er forsikrede, hvis pakken forsvinder.
Ønsker man aflevere i vores butik Holsted må det kun gøres efter aftale med Webshoppen, og du medbringer bevis som du får på mail efter aftale med webshoppen.
Embellage skade, er plastik, pap eller andet gået i stykker er det ikke indikeret til nye vare eller reklamation med mindre man kan se varen har taget skade ved embellage skade. Billeder skal fremvises fra kassen så vi kan se hvordan skaden sket, vi må nægte ombytte,penge retur eller andet hvis varene ikke har taget skade under det
Vare På Tilbud Efter Tid
Kommer varen på tilbud efter man har bestilt eller købt den for man selvfølgelig ikke tilbuddet da det er forskelligt hvilke tilbud vi køre på shoppen, kan ikke tage højde for hvornår folk køber og bestiller varen. Så man får ikke rabatten hvis tinge er købt inden eller efter. Lige meget hvor lang tid inden eller efter, og webshop tilbud og butik tilbud er ikke de samme så man får ikke tilbuddet i butikken.
Reklamation
Vi yder ifølge købeloven 2 års reklamationsret fra fakturadato på fabrikations- og materialefejl (mangler). Reklamationsretten dækker ikke fødevare til dyr altså noget som dyret kan indtage, slitage eller fejl og skader direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.
Vi må nægte betale returfragten hvis vi mener varen kan bruges
Embellage skade, er plastik, pap eller andet gået i stykker er det ikke indikeret til nye vare eller reklamation med mindre man kan se varen har taget skade ved embellage skade. Billeder skal fremvises fra kassen så vi kan se hvordan skaden sket, vi må nægte ombytte,penge retur eller andet hvis varene ikke har taget skade under det
Hvis din reklamation er berettiget kan du få varen repareret, ombyttet eller pengene tilbage eller afslag i pris. Varen skal sendes forsvarligt tilbage. Reklamation skal ske hurtigst mulig efter fejlen er opdaget. Reklamationsret dækker ikke udefra kommende skader som er indirekte/direkte forskyldt af brugt af dyret/Ejer eks (Bid/Frost/Vand/Skidt/Lugt/gener/ evt vask eller ændring af produktet.
Fakturaen skal fremvises til os i forbindelse med anvendelse af reklamationen. Eventuel reklamation over mangler på leverede produkter skal efter køber har opdaget manglen ske til Webshoppen inden rimelig tid som er 14 dage
VIGTIGT!
Du skal ikke sende produktet til os før dette er aftalt med vores kundeservice. Start med at melde defekten til kundeservice Vedhæft tydelige billeder, dit ordrenummer samt en detaljeret beskrivelse af fejlen.
Varer sendt til reparation, hvor der ikke konstateres fejl, vil blive faktureret et undersøgelsesgebyr. Returnering af varer med fragtmand eller postvæsen sker i så fald for kundens regning.
Du betaler selv returlabel.
God Fornøjelse Med AT Handle Hos Os